Bestyrelsen | Opgaver
|
Formand/Udvalgskoordinator Louise Bagger 20 96 55 52 | Tegner klubben Ansvarlig for indkaldelse til bestyrelsesmøder
Leder bestyrelsesmøder Koordinere bestyrelsesmøder Skrive referater – ophæng på opslagstavler og info til webmaster med godkendte referater Ansvarlig for ansættelseskontrakter Ansvarlig for
klubbens nøgler Skrive referater – ophæng på opslagstavler og info til webmaster med godkendte referater Ansvarlig for infrastruktur - sikker ridevej, adgang til ridestier og lign. Kontaktperson til gruppen ”Ridestier
Aarhus Syd”, kommunen, politikere og andre interessenter i relation til infrastruktur Repræsentant i ”Vild-skov” projekt |
Næstformand Anne Pind 23 25 60 75 | Kontaktperson for rideskolen og rideskolelederen Ansvarlig for klubmodul Ansvarlig for skabe i kort- og langstald (i samarbejde med Marie) Kontaktperson
til materielanlæg Koordinere og planlægge arbejdsdage i samarbejde med staldmesteren Ansvarlig for udlejning af værelser Kontaktperson for udlejning og fremvisning af værelser i koordinering med staldmesteren
Assistere formanden i nødvendigt omfang |
Kasserer Christian Markussen 40 34 48 22 | Overordnet
ansvar for økonomien, herunder omkostninger, lønud-betalinger og lønforhold for ansatte samt godkendelse af alle regninger Personaleansvarlig for staldmester Personaleansvarlig for bogholder og økonomicontroller
Kontakt til bogholder Ansvarlig for afholdelse af medarbejdersamtaler Udarbejde budgetter Ansvarlig for debitorerne Ansvarlig for lokale- og aktivitetsstøtte Ansvarlig for ventelisten for bokse i samarbejde med
staldmesteren Ansvarlig for indkøb af elevheste Kontaktperson til AROS Ansvarlig for klubbens forsikringer (i samarbejde med Charlotte) |
Sekretær Charlotte Børresen | Repræsentant til distriktet (sammen med formand) Koordinering af aktiviteter, herunder aktivitetskalender
Holde halplaner med optaget tid ajour på hjemmesiden (i samarbejde med hjemmesideansvarlig GDPR ansvarlig Ansvarlig for klubbens forsikringer (i samarbejde med Christian) Ajourføre opslagstavler – lave opslag
Informationer til medlemmerne via opslag samt info til webmaster Kontaktperson til stævneudvalg og aktivitetsudvalg, herunder ansvarlig for at søge om stævner/økonomi Info til webmaster om aktiviteter på hjemmesiden
Ansvarlig for aktiviteter (sammen med Mette Thomsen) |
Bestyrelsesmedlem Caroline Rasmussen |
Kontaktperson til automatudvalg Kontaktperson til cafeterieudvalget Kontaktperson til freelance undervisere og ansvarlig for kontrakter til disse Åbne og sortere post Indkøb til kontoret Formand for sponsorudvalget
Holde sponsorer ajour på hjemmesiden Ansvarlig for at søge legater og fonde Ansvarlig for “ny springbane” (sammen med Christian) |
Bestyrelsesmedlem Lone Linnebjerg webmaster@skaade-rideklub.dk | Webmaster Løbende tjekke at hjemmesiden er ajour med informationer Ansvarlig for opdateringer på hjemmesiden Facebook-ansvarlig (Juniorudvalg)
Instagram-ansvarlig (Juniorudvalg) Kontaktperson til Juniorudvalg Foto af elevheste og ajourføring på hjemmeside (Juniorudvalg) |
1. suppleant
| |
2. suppleant Camilla Dybdal Christensen |
|
Opgaver udenfor bestyrelsen | |
Mette Thomsen | Ansvarlig for aktiviteter (sammen med Charlotte) |
Elisabeth Hansen 40 16 92 60 bogholder@skaade-rideklub.dk | Systemansvarlig
for klubmodul – vedligehold, drift og opdateringer Ansvarlig for udsendelse af fakturaer Besvare spørgsmål til fakturaer (henvendelse på mail) |
Alle i bestyrelsen kan kontaktes på:
bestyrelsen.skaade.rideklub@gmail.com
Forretningsorden
Bestyrelsens forretningsorden ligger på klubbens hjemmeside.
Funktions- og ansvarsbeskrivelsen er gennemgået og tilrettet på bestyrelsesmøde d. 28. september 2022.